Cookie dough is letterlijk vertaald koekjesdeeg. Wij richten ons voornamelijk op rauw en eetbaar koekjesdeeg gemaakt om te snoepen, niet om te bakken. 

Dan doe je dit best op 170 graden, de baktijd is afhankelijk van de grootte van de koekjes. Doorgaans is dit tussen de 8 en 12 minuten. Cookie dough smaken met caramelsaus kan je niet bakken, de caramel zou verbranden in de oven.

De recepten bevatten geen rauwe ingrediënten. Ook krijgt de bloem een speciale behandeling waardoor alles 100% veilig is om rauw te snoepen. Toch smaakt het helemaal naar het deeg dat jij thuis graag uit de pot proeft!

Ja, zwangere vrouwen en kleine kindjes kunnen ook zorgeloos snoepen van ons koekjesdeeg. Ons koekjesdeeg bevat géén rauwe ingrediënten.

Omdat wij dit met heel veel zorg en liefde klaarmaken. Ook gebruiken we enkel hoogwaardige ingrediënten en hebben we onze eigen samengestelde unieke recepten. Ons koekjesdeeg vind je nergens anders dan op onze webshop, in onze eigen winkel in Antwerpen of bij onze verkooppunten

Ja, dit hebben we zeker! Doorgaans bieden we in onze winkel en op onze webshop twee vegan smaken aan. Dit promoten we niet heel erg omdat het vaak mensen afschrikt om een vegan smaak te kiezen. Het grote voordeel is dat je niet proeft dat ze vegan zijn, het zijn ook volwaardige en even lekkere cookie dough smaken! De natural cookie dough is altijd vegan en zit vast in het assortiment. De andere vegan smaak varieert. Op de productpagina staat wel een vermelding of de smaak vegan is. In de winkel mag je altijd vragen welke vegan opties er zijn! 

Het cake beslag kan je nog een week in een afgesloten verpakking bewaren in de koelkast, de nadere smaken tot twee weken. Op een hele koude temperatuur kan het deeg redelijk hard worden. Haal het een kwartiertje op voorhand uit de koelkast als je trek in cookie dough begint te krijgen!. Je kan alle smaken ook tot 2 maanden invriezen. 

Bestellen

Alle bestellingen worden gekoeld express geleverd met DPD Fresh. Dit is een totaal ander proces en een andere manier van transporteren (elektrische koelwagens). Helaas hangt hier een hoger prijskaartje aan vast dan bij een gewoon postpakket. Je kan altijd samen met een of twee andere personen bestellen waardoor je minder verzendkosten betaalt of sneller aan gratis verzending zit.

Omdat alles met gekoelde expresleveringen wordt opgestuurd, is dit voor ons een hele grote kost die wij dan voor jou opvangen. De rest van de kosten dekken wij met de items die jij besteld. Zo heb jij dus eigenlijk meer voor je geld! 

VERZENDING & levering

Alle bestellingen, of zoals ik graag het graag noem; “doughliveries” worden de dag voor levering meegegeven met onze leveringspartner DPD Fresg. Zij brengen de pakketten met koelwagens naar het gekoelde depot waar ze ’s nachts gesorteerd worden om binnen 24h naar jou gebracht te worden. Wij werken uitsluitend met gekoelde expressleveringen waarbij het pakket normaliter binnen 24h na het meegeven aan de leveringspartner bij jou wordt geleverd.

Dat is totaal geen probleem voor jouw pakket. Het wordt door DPD Fresh constant op de juiste temperatuur bewaard. LET WEL; uw pakket zal maximaal 2x aangeboden worden. Indien levering dan nog steeds niet mogelijk was, zal het pakket vernietigd worden door DPD Fresh. In deze situatie hebben wij er alles aan gedaan om het pakket tot bij jou te krijgen en zullen we zonder nieuwe bestelling geen nieuw pakket verzenden! Ook een refund is NIET mogelijk. 

Heb je een foutief product ontvangen? Is het pakket onvolledig? Dit kan helaas gebeuren. We pakken alles zorgvuldig in maar fouten zijn menselijk. Neem dan direct contact op met info@thedoughbar.be en dan zoeken we samen naar een oplossing! 

Wij raden aan dat er altijd iemand thuis is om het pakket in ontvangst te nemen. Je krijgt van onze leveringspartner DPD Fresh een mail met een tijdsraming van 1 uur waarin zij normaliter zullen leveren. Als je toch echt even weg moet raden we aan om een briefje aan de bel te hangen met een duidelijke boodschap waar ze het pakket moeten zetten of bij welke buren het wel afgegeven mag worden. Dit is géén garantie dat de bezorger dit zal doen, maar je kan proberen om een tweede leveringspoging de volgende dag te proberen voorkomen. Een tweede leveringspoging is steeds mogelijk. Zie dat je deze niet mist, want dit is ook de laatste kans om jouw pakket te ontvangen.

Vanaf dat wij de pakketten afgeven aan DPD Fresh dragen zij de verantwoordelijkheid over de pakketten tot het bij jou geleverd wordt. Voor alle problemen aangaande transport, levering, tijdstippen,… moeten wij jou naar hen doorverwijzen. Wij hebben geen toegang tot hun systemen om jou bepaalde info over jouw pakket te geven. Met jouw track and trace- of pakketnummer kan je bij de klantendienst van DPD Fresh terecht met verdere vragen omtrent de levering. Op de website kan je jouw pakket steeds tracken en beperkte informatie vinden. Telefonisch kunnen zij jou het beste helpen.