Cookie dough is letterlijk vertaald koekjesdeeg. Wij richten ons voornamelijk op rauw en eetbaar koekjesdeeg gemaakt om te snoepen, niet om te bakken. 

Dan doe je dit best op 170 graden, de baktijd is afhankelijk van de grootte van de koekjes. Doorgaans is dit tussen de 8 en 12 minuten. Cookie dough smaken met caramelsaus kan je niet bakken, de caramel zou verbranden in de oven.

De recepten bevatten geen rauwe ingrediënten. Ook krijgt de bloem een speciale behandeling waardoor alles 100% veilig is om rauw te snoepen. Toch smaakt het helemaal naar het deeg dat jij thuis graag uit de pot proeft!

Ja, zwangere vrouwen en kleine kindjes kunnen ook zorgeloos snoepen van ons koekjesdeeg. Ons koekjesdeeg bevat géén rauwe ingrediënten.

Omdat wij dit met heel veel zorg en liefde klaarmaken. Ook gebruiken we enkel hoogwaardige ingrediënten en hebben we onze eigen samengestelde unieke recepten. Ons koekjesdeeg vind je nergens anders dan op onze webshop, in onze eigen winkel in Antwerpen of bij onze verkooppunten

Ja, dit hebben we zeker! Doorgaans bieden we in onze winkel en op onze webshop twee vegan smaken aan. Dit promoten we niet heel erg omdat het vaak mensen afschrikt om een vegan smaak te kiezen. Het grote voordeel is dat je niet proeft dat ze vegan zijn, het zijn ook volwaardige en even lekkere cookie dough smaken! De natural cookie dough is altijd vegan en zit vast in het assortiment. De andere vegan smaak varieert. Op de productpagina staat wel een vermelding of de smaak vegan is. In de winkel mag je altijd vragen welke vegan opties er zijn! 

Het cake beslag kan je nog een week in een afgesloten verpakking bewaren in de koelkast, de nadere smaken tot twee weken. Op een hele koude temperatuur kan het deeg redelijk hard worden. Haal het een kwartiertje op voorhand uit de koelkast als je trek in cookie dough begint te krijgen!. Je kan alle smaken ook tot 2 maanden invriezen. 

Bestellen

We kunnen dit systeem enkel rendabel houden door enkel bestellingen met deze minimum aan te nemen. Je kan altijd samen met een of twee andere personen bestellen waardoor je minder items per persoon hoeft te bestellen.

Omdat alles met gekoelde expresleveringen wordt opgestuurd, is dit voor ons een hele grote kost die wij slechts deels aan jullie doorrekenen. In realiteit kost dit ons 15 euro, en vragen jou om hiervan € 6,95 te betalen. De rest van de kosten dekken wij met de 3 items die jij besteld. Zo heb jij dus eigenlijk meer voor je geld! 

VERZENDING & levering

Alle bestellingen, of zoals ik graag het graag noem; “doughliveries” worden dinsdagnamiddag meegegeven met onze leveringspartner DPD. Zij brengen de pakketten naar het depot waar ze ’s nachts gesorteerd worden om op woensdag naar jou gebracht te worden. Wij werken uitsluitend met expressleveringen waarbij het pakket normaliter binnen 24h na het meegeven aan de leveringspartner bij jou word geleverd.

Onze isolerende verpakking houd jouw producten tot 48 uur op de juiste temperatuur. Als je het pakket op donderdag ontvangt is er dus geen probleem. Ontvang je het pakket pas vrijdag omdat er op woensdag en/of donderdag niemand aanwezig was om het aan te nemen, is dit niet onze verantwoordelijkheid. In onderling overleg met de klant zal er een nieuw  pakket verzonden worden ENKEL indien het probleem bij Bpost ligt. In geen enkel geval zal er een verse levering  terugbetaald worden. Men gaat automatisch akkoord met deze voorwaarden bij het plaatsen van een bestelling.  

Heb je een foutief product ontvangen? Is het pakket onvolledig? Dit kan helaas gebeuren. We pakken alles zorgvuldig in maar fouten zijn menselijk. Neem dan direct contact op met info@thedoughbar.be en dan zoeken we samen naar een oplossing! 

Wij raden aan dat er altijd iemand thuis is om het pakket in ontvangst te nemen. Je krijgt van onze leveringspartner Bpost (woensdag ochtend) een mail met een tijdsraming van 1 uur waarin zij normaliter zullen leveren. Als je toch echt even weg moet raden we aan om een briefje aan de bel te hangen met een duidelijke boodschap waar ze het pakket moeten zetten of bij welke buren het wel afgegeven mag worden. Dit is géén garantie dat de bezorger dit zal doen, maar je kan proberen om een tweede leveringspoging de volgende dag te proberen voorkomen.

Vanaf dat wij de pakketten afgeven aan Bpost dragen zij de verantwoordelijkheid over de pakjes tot het bij jou geleverd wordt. Voor alle problemen aangaande transport, levering, tijdstippen,… moeten wij jou naar hen doorverwijzen. Wij hebben geen toegang tot hun systemen om jou bepaalde info over jouw pakket te geven. Met jouw track and trace- of pakketnummer kan je bij de klantendienst van Bpost terecht met verdere vragen omtrent de levering. Op de website kan je jouw pakket steeds tracken en beperkte informatie vinden. Telefonisch kunnen zij jou het beste helpen.